pastelunicorn

Alla inlägg under oktober 2014

Av Eli Johansson - 20 oktober 2014 15:46

                                                                       ~Bloody Footsteps~

                                                                    

                                                          Shiki är en helt vanlig tjej på 14 år. 

Shiki, vaknar av att hennes gula gamla väckarklocka ringer. När hon försöker stänga av den så åker den i golvet, och går sönder. 

- Shiki, skolan börjar om en timme.

Shiki går sakta till hennes bruna gamla garderob och sätter på sig den vita skoluniformen.

Shiki går sakt till hennes gameldags sminkbord och börjar sminka sig, efter 45 minuter är hon klar. 

- Shiki du ska väl hinna äta frukost?

- Nej, jag är inte hungrig.

- Okej, gumman..

- Jag sticker till skolan nu..

- Okej, gumman ses.

- Jaja, hejdå..

När Shiki kommit fram till Busshållplatsen så ser hon att bussen redan åkt iväg. Så hon får helt enkelt börja gå till skolan.

När Shiki kommit fram till skolan efter en kvart så ser hon sin bästavän Luke.

- Hejj!

- Hejj, har du väntat här på mig?

- Japp!

- Varför?

- Det är väl sånt bästavänner gör?

- Ja, det är väl det...

- Hur mår du då?

- Irriterad och så, Själv då?

- Ja, jag mår bra.

- Okej, kul att höra det.

- En fråga, missa du bussen Shiki?

- Japp!

- Det gjorde jag med..

- Men..men varför såg jag dig inte då??

- Jag var bakom dig.

- Men om du var bakom mig, hur kunde du då komma hit före mig??

- Kan vi ta det sen Shiki, jag vill inte missa mer av skolan..

- Du är väl inte arg Shiki?

- Nej då. bara fundersam..

 

                                                                               

 

                                                                         Ja, där var min lilla Novell om du gillade den

                                                                                   Kommentera gärna! Tack isåfall

                                                                                                         //(=^w^=)\\

Av Eli Johansson - 20 oktober 2014 14:25

Hejj, Hallå .3. Jag har inte hunnit med så jätte mycket saker. Detta komemr bli ett kort inlägg men iallafall. Jag kom på en sak, Ska jag börja med att skriva en Novell?. Isåfall får du jätte gärna skriva en kommentar om det. Goodbye =^-^=

Av Eli Johansson - 20 oktober 2014 09:30

Godmorgon, alla underbara    Jag är sjukt glad att jag nästan fått 100 tittare på min blogg. Blir super/sjukt glad!. Och nu har jag avslutat min Tävling. Nästa vecka tror jag, jag börjar med ''Veckans Blogg'' Istället, tycker de är lite lättare ^^ Så japp. Nu ska jag gå och koka lite Te och äta något. Så jag blir frisk nån gång. Måste till skolan och plugga är en Skolnörd. Vet egentligen inte varför man säger ''Nörd'' det är inte så nördigt att gå i skolan liksom haha..  . Men nu ska jag dra. Ses alla Underbara //(=^w^=)\\ 

 



 

 

 


http://lollolarsson.bloggplatsen.se 


http://soraya-chan.bloggplatsen.se 


 http://amainekochan.bloggplatsen.se

http://zombieunicorn.bloggplatsen.se 

 

Av Eli Johansson - 19 oktober 2014 16:22

Hejj..sorry för inget morgon inlägg, men har inte hunnit blogga, var tvungen och plugga.  Ja, jag har inte gjort så ''jätte'' mycket idag förutom att plugga. Har mest bara suttit och slappat, eftersom jag är sjuk och min förkyling har bara blivit värre och värre. Hela mitt rum är typ fullt av papper hahaha.. Nu tror jag att jag ska redigera lite bilder eller slappa lite mer.. Haha vem vet vilket av det jag ska göra. Vi får väl se lite senare antagligen ^-^. Nu måste jag tyvärr gå så. Hejdå //(='u'=)\\

Av Eli Johansson - 18 oktober 2014 20:47

God kväll. Nu är det typ dags för mig att sova. Man ska ju vila när man är sjuk. Jag kommer nog att somna ganska fort. Så god natt.  //(=*-*=)\\😝

Av Eli Johansson - 18 oktober 2014 16:51

Tjao! vet ni vad jag har råkat på? - Svar: En skit förkylning. Så underbart ''Not''. Jag såg fram emot måndagen, fast den kan man ju säga ''Hejdå'' till. Fast nog med det nu. Jag tänkte göra en tävling som heter ''Gissa Kändisen'' man ska alltså försöka gissa vem kändisen är och säga vad hon/han heter i en kommentar. Om man gissar rätt så kommer jag skriva in din blogg's namn på min blogg. Här är lite regeler du ska göra bara: 1. Gilla inlägget. 2. Kommentera. 3. Väääänta.

Och om du vill så får du gärna skriva om min tävling i din blogg, fast bara om du vill!. Då börjar vi: 

                        . Här är bilden. Den kan vara svår och den kan vara lätt. Men vi får se (:

 

''Bara 3 st kan vinna denna lilla tävling'' (:

♥ Seees ♥   //(♥_♥)\\

Av Eli Johansson - 18 oktober 2014 13:14

Hejj! nu har jag redigerat några bilder ^^. Här är en Outfit jag verkligen ÄLSKAR! den är så Awesome ^-^   

Det är Enhörningar, Nallar, Ränder, Mönster, Ljusa färger. Allt jag älskar. Jag funderar på att köpa hem denna Outfit om jag någongång hittar den. Det jag älskade mest med denna Outfit var 1 Skorna, 2. Tröjan, 3. Byxorna dem var Awesome. Ja det var allt jag gjort just nu. Nu ska jag gå och göra lite te och äta något. Sen redigera lite mer bilder ^-^ Good Bye c:

Av Eli Johansson - 18 oktober 2014 12:09

Nu har jag ätit frukost, och godis. Godis går alltid ner som vanligt haha...  Nu så ska jag redigera lite bilder och så. Sen så får jag väl se vad jag ska göra efter det. Det är ju Lördag så man ska ju bara chilla/slappa. Kommer antagligen sitta och läsa en bok senare. Gör allt för böcker, älskar att läsa och sånt. Speciellt spännande böcker om typ spöken, andar, Mördare. Men nu ska jag redigera lite bilder iallafall. Seeees //(='u'=)\\ 

Presentation


Tjao! Kul att du hitta hit. Jag är en Random, Galen, Onormal, Tjej som älskar Djur och stilen Pastel Goth. Min ålder är hemlig *u* Fråga inte varför. xD Hejdå :P

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om denna blogg? c:
 Underbar♥
 Jättebra♥
 Bra♥
 Sådär♥
 Vet inte♥
 Dålig♥
 Ful♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hetalia: Axis Powers - Liechtenstein

Ovido - Quiz & Flashcards