pastelunicorn

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2014

Redigera Bilder c:

Av Eli Johansson - 18 oktober 2014 12:09

Nu har jag ätit frukost, och godis. Godis går alltid ner som vanligt haha...  Nu så ska jag redigera lite bilder och så. Sen så får jag väl se vad jag ska göra efter det. Det är ju Lördag så man ska ju bara chilla/slappa. Kommer antagligen sitta och läsa en bok senare. Gör allt för böcker, älskar att läsa och sånt. Speciellt spännande böcker om typ spöken, andar, Mördare. Men nu ska jag redigera lite bilder iallafall. Seeees //(='u'=)\\ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eli Johansson - 24 december 2014 16:42


Nu har familjen och jag kollat på Kalle anka en gammal tradition haha. Så nu kanske ni vill veta vad jag fick i julklapp. Ett doftljus står dock inte vad lukten på den heter. En rosa väska, en sådan till idrott typ. En mörkgrön tröja med en flagga på...

Av Eli Johansson - 24 december 2014 09:45


God Jul, alla underbara människor♥ Idag kommer de nog inte hända så jävla mycket.. Mest kommer det vara tv tittande och ätande. Jag kommer lägga upp bilder på det jag fick i julklapp, fast det inlägget kommer nog kl 4 - 6 Hehe. Så ni får nog v...

Av Eli Johansson - 23 december 2014 14:07


Nu har mamma och jag bakat lite knäck. Vi bakade några med mandel och dem andra är bara helt vanliga.. Här är en bild på dem:. Kommer säkert mer bilder senare eller imorgon. ^^ Herrå alla underbara. (♡˙︶˙♡) ...

Av Eli Johansson - 23 december 2014 09:42

God Morgon, eller aa.. Jag vakna för 1 timme sen men de blir ändå Morgon för mig. Jag har kollat lite på tv:n och ätit lite frukost. Snart ska jag väl göra mig i ordning för dagen. Och nu har jag ju fixat en ny header, kanske inte den bästa. Men hitt...

Av Eli Johansson - 22 december 2014 15:50

Tjännah, nu har jag fixat bloggen lite. Ni kanske märkt det? ^^ Jag har ju fixat lite musik. Och snart kommer jag nog fixa en Jul-header också.  Nu om min dag, eller mer tråååkiga dag.  Idag har jag typ inte gjort ett skit, suttit och spelat, äti...

Presentation


Tjao! Kul att du hitta hit. Jag är en Random, Galen, Onormal, Tjej som älskar Djur och stilen Pastel Goth. Min ålder är hemlig *u* Fråga inte varför. xD Hejdå :P

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om denna blogg? c:
 Underbar♥
 Jättebra♥
 Bra♥
 Sådär♥
 Vet inte♥
 Dålig♥
 Ful♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hetalia: Axis Powers - Liechtenstein

Ovido - Quiz & Flashcards