pastelunicorn

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Eli Johansson - 23 december 2014 14:07

Nu har mamma och jag bakat lite knäck. Vi bakade några med mandel och dem andra är bara helt vanliga.. Här är en bild på dem:. Kommer säkert mer bilder senare eller imorgon. ^^ Herrå alla underbara. (♡˙︶˙♡)

Av Eli Johansson - 23 december 2014 09:42

God Morgon, eller aa.. Jag vakna för 1 timme sen men de blir ändå Morgon för mig. Jag har kollat lite på tv:n och ätit lite frukost. Snart ska jag väl göra mig i ordning för dagen. Och nu har jag ju fixat en ny header, kanske inte den bästa. Men hittade typ inga bra bilder.. Jag ville ju egenltigen ha mer pastelfärger men aja. Den får duga tills vidare, nästa år kanske det blir en bättre header. Nu är det ju bara en dag kvar till....JULAFTON C: Haha, jag älskar julafton de är nog det bästa som finns i hela världen, om vi inte snackar nutella, för det är lite bättre. Men jag verkligen längtar till imorgon... Speciellt till maten, jag älskar julmat och så. Eftersom jag vet vad jag ska få i julklapp så är de typ inte lika intressant. Men kommenatera gärna vad du ska göra imorgon eller vad du speciellt längtar till. Hejdå alla underbara

=^-^= ♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjao! Kul att du hitta hit. Jag är en Random, Galen, Onormal, Tjej som älskar Djur och stilen Pastel Goth. Min ålder är hemlig *u* Fråga inte varför. xD Hejdå :P

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om denna blogg? c:
 Underbar♥
 Jättebra♥
 Bra♥
 Sådär♥
 Vet inte♥
 Dålig♥
 Ful♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hetalia: Axis Powers - Liechtenstein

Ovido - Quiz & Flashcards